Загадкове і несподіване закриття проекту анімаційно-ігрової комедії “Coyote vs Acme / Койот проти Акме” студією Warner Bros залишило шанувальників та індустрію розваг у стані шоку.
Незважаючи на талановитий склад і значний бюджет, фільм був загнаний у глухий кут і засуджений до сумної долі. Давайте розглянемо цей унікальний випадок ближче і розберемо, яким чином сталася така несподівана подія.
Проєкт “Койот проти Акме” обіцяв стати чимось абсолютно новим і оригінальним у світі анімації та комедії.
На борту цього проєкту були креативні мізки, як-от Джеймс Ганн, який здобув славу завдяки своїй роботі над “Вартовими Галактики“, і зірка рингу та великих екранів, Джон Сіна.
Цей проєкт був призначений для того, щоб оживити персонажів із серії короткометражних мультфільмів Looney Tunes і Merrie Melodies, які знайомі й улюблені багатьма поколіннями.
Однак незважаючи на багатообіцяючий старт і винятково успішну команду, студія Warner Bros ухвалила раптове рішення закрити проєкт після завершення зйомок. Причини цього рішення залишалися незрозумілими для більшості.
Згідно з офіційними заявами студії, проєкт був закритий через фінансові проблеми. Податкові зобов’язання, пов’язані з виробництвом фільму, склали значну суму в 30 мільйонів доларів, що стало нестерпним тягарем для студії.
Це рішення залишило безліч запитань без відповідей. Шанувальники та учасники проєкту не могли зрозуміти, як сталося таке непорозуміння, враховуючи талановитих людей, які працювали над фільмом. Джеймс Ганн і Джон Сіна мали на руках успішні кар’єри, їхня участь у проєкті була гарантією касового успіху.
Ще одним загадковим аспектом закриття проєкту “Койот проти Акме” була головна роль Джона Сіни. Зірка рингу та кіно була не тільки актором, а й продюсером фільму, що давало йому значний вплив на процес виробництва. Його зацікавленість в успіху фільму і прихильність до проєкту зробили рішення Warner Bros ще більш несподіваним.
Можливо, у майбутньому проєкт “Койот проти Акме” знайде друге життя, як це сталося з деякими іншими незавершеними фільмами. Але наразі це рішення студії залишає більше запитань, ніж відповідей, і залишається загадкою.
Подібні події у світі розваг підкреслюють непередбачуваність і ризики, пов’язані зі створенням фільмів. Не завжди талант і креативні ідеї достатні для гарантованого успіху. В індустрії кіно та анімації будь-яке рішення студії може змінити хід подій, навіть якщо проєкт має всі необхідні елементи для успіху.
“Койот проти Акме” залишається загадкою і нагадує нам, що іноді навіть найперспективніші проєкти можуть бути відправлені на полицю раптово і без пояснення причин.
А хто був дитиною у 90 роки, може згадати, як грали на приставці Sega у пригоди Хитрого Койота в грі Desert Demolition. Згадаємо на скриншоті вище.